Genre:Actie, Shooter
Uitgebracht:2022
Leeftijd:12+ jaar
Slechte Badges:

Beoordelingen voor   Zero Tolerance Collection

Beoordelingen Zero Tolerance Collection

Wowie! Welkom bij de Zero Tolerance Collection voor de Nintendo Switch! Deze Fantastische collectie neemt je mee terug naar de gloriedagen van de jaren ’90, toen first-person shooters net begonnen op te komen. Zero Tolerance was oorspronkelijk ontwikkeld door Technopop en uitgebracht op de Sega Mega Drive/Genesis. Nu kun je genieten van de volledige Zero Tolerance-ervaring, inclusief de originele game en twee nooit eerder uitgebrachte vervolgen: Zero Tolerance Underground en Beyond Zero Tolerance. Deze collectie biedt een heerlijke mix van retro gameplay met moderne gemakken zoals save-states en verbeterde graphics. Het verhaal draait om een elite-anti-terreur-eenheid die een buitenaardse invasie moet stoppen. Met intense actie, verschillende speelbare personages en een breed scala aan wapens, zal deze game je urenlang plezier geven.

Zero Tolerance werd voor het eerst uitgebracht in 1994 en was een van de eerste first-person shooters op een console. Destijds was het baanbrekend vanwege zijn complexe niveaus en de mogelijkheid om in teams te spelen. Hoewel het niet dezelfde bekendheid kreeg als andere shooters uit die tijd, heeft het een cultstatus verworven onder retro-gaming fans. Deze nieuwe collectie brengt niet alleen de originele game terug, maar introduceert ook twee vervolgen die nooit eerder zijn uitgebracht, waardoor fans een compleet nieuwe ervaring krijgen.

"Zero Tolerance Collection is een prachtige trip down memory lane voor fans van retro shooters. De toevoeging van de twee nooit eerder uitgebrachte games maakt deze collectie een must-have." - IGN

"De Zero Tolerance Collection biedt een unieke kijk op de evolutie van first-person shooters. Het is een nostalgische ervaring die verrassend goed standhoudt in het moderne tijdperk." - GameSpot

Deze collectie is perfect voor retro gaming liefhebbers en fans van first-person shooters. Als je opgroeide met de Sega Mega Drive/Genesis of gewoon nieuwsgierig bent naar de vroege dagen van het genre, dan is deze game echt iets voor jou. Ook nieuwe spelers die willen zien hoe shooters zich hebben ontwikkeld, zullen veel plezier beleven aan deze collectie. Fantastisch voor iedereen die een stukje gamegeschiedenis wil ervaren!

Als je geniet van de Zero Tolerance Collection, dan vind je deze games ook leuk:
- Doom (Nintendo Switch)
- Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour (Nintendo Switch)
- Wolfenstein II: The New Colossus (Nintendo Switch)

Wat zijn de nieuwe functies in de Zero Tolerance Collection?

Fantastisch dat je het vraagt! De Zero Tolerance Collection brengt niet alleen de klassieke gameplay terug, maar voegt ook moderne functies toe die je ervaring verbeteren. Denk aan save-states zodat je je voortgang kunt opslaan wanneer je maar wilt, verbeterde graphics die de retro charme behouden maar toch frisser aanvoelen, en de mogelijkheid om met verschillende beeldverhoudingen te spelen. Dit maakt de game niet alleen toegankelijker, maar ook leuker voor zowel nieuwe spelers als veteranen. Haha! Wat een plezier!
Zero Tolerance Collection

kopje Geheimen en cheats voor Zero Tolerance Collection

Wij hebben nog helemaal geen tips voor Zero Tolerance Collection... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.